Liten, söt, ond...

Alla inlägg under april 2012

Av Paula - 16 april 2012 19:33

Joo, återigen måndag. Men innan jag gnäller över den kan jag bjuda på lite pics från lördagen som spenderades uppe på dundret. Pulka, solning och fika. :)



Sola sola...



Saga svingar sig i ett träd.



Frida också...




Jennifer myser med loffe loppsäck.



 


Sen myser dom alla 3. :)




Annars. Jag har i helgen packat 3 till kartonger. Så nu är det 4 kartonger på hög. Det börjar närma sig med flytten. Ikväll har  jag rensat i mina garderober. En hel påse kläder som ska väck. Skönt.  


Men som sagt, nu är det måndag.  och dagens jobb var väl en av dom värsta på länge... Huuuga vad säkringarna gick kände jag. Får väl Hsan på mig... MInst. :S


Så kan det gå. Ha ha, tyckte alldeles nu att fan vad datorn låter udda. Tittar ner och ser att rex ligger under min stol och sover och morrar i sömnen. :D Trögvovve, han är som söt.

Av Paula - 11 april 2012 20:02

Kl 17.00 Jobbet är slut för dagen.


------>



 


Nypistade spår, + 6 grader, strålande sol och ett lugnt skidpass med rex. :)

Perfekt avrundning på en händelselös dag på jobbet.


Annars. Söta Saga har kommit ikväll. Och hon blev lyrisk över sina nya skor som hon fått.


 


Med fjärilar. Det gillar hon.

Av Paula - 10 april 2012 18:01

Har precis upptäckt att jag inte kommer in på swedbank/sparbanken nords sida för att kolla mina konton... Ringde och fick höra att min bankdosa finns inte registrerad och går därför inte att använda?? Den funkade ju igår, och har funkat i flera år??


Nåja. Är ju mitt uppe i ett bankbyte, så dom kanske är snea på mig och har spärrat mig eller nåt. Men jag har ju ännu konton kvar där och PENGAR, så jag är en smula upprörd.


Skitsamma, snart är väl allt detta bök med bankbytet över, och då kan jag lägga fokus på bara en bank, och ett kort. :)


Annars, påsken är över, och den var helt underbar. Jag och raring tog en hotellweekend bara vi två. Vi åt gott, bastade varje dag och drack gott på bishops på kvällarna. Helt mysigt. :) Man är helt nykär efter en sån underbar helg.


Var och lämnade blod idag också. Förra gången låg jag på gränsen till att få ge blod, hade hb på 123. Idag hade jag ökat till 155 i hb. :) Hon kollade en gång till för att hon tyckte det var en rätt stor skillnad sen förra gången. Sen sa hon: Ja, men du mår väl bra då, eftersom du har ett mycket högre värde idag. Jajjomen. Men man kände sig lite matt när man gick därifrån.


Nä, dags att gå ner i tvättstugan och sen ta en prommis med Rex, om han nu ids gå med tanke på gårdagens motion. (han rymde och var på språng i 3 timmar). Så kan det gå.


I övrigt, så börjar jag verkligen se fram emot att flytta. Eller rättare sagt, jag ser framemot tills när flytten är klar.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards