Liten, söt, ond...

Alla inlägg under februari 2008

Av Paula - 28 februari 2008 18:34

*kurrar i magen* Insåg nu att jag har inte ätit nån middag ännu... *hungrig* Har inte hunnit helt enkelt. Har ju skjutsat ett stycke bror till tandis idag. Tyckte supermycket synd om honom, för jag vet hur han ogillar tandis. Men det var ändå lite roande att hämta en nerdrogad, sluddrande och vinglande storebror därifrån. *ler*

Men jag hoppas att han slipper gå dit snart igen.


Och alldeles nyss kräktes Saga ner hela min köksmatta, så jag har hållit på att rengöra både bebis och matta. (därför jag inte hunnit äta än) Och El chefo ringde också, och nu är 2 helgers jobb inbokat i mars. Ska även till chefen och prova ut en ny kavaj till veckan. Nice. Så lattjo att jobba igen.

Ska ta med Sagis och visa upp henne till chefen. *stolt*


Nää, nu måste jag gå och leta nåt att äta.  


Av Paula - 28 februari 2008 12:17

Ja, vad ska man säga. Läste nu på morgonen att ett mord inträffat i Morjärv. Min "hemby". Bor väl ca 500-600 pers där, (rätta mig någon om jag är helt fel ute). Det var ingen jag kände som dog... Men tråkigt att sånt händer. Kan tänka mig motivet bakom, men inget jag vill spekulera öppet i.


Annars så är jag orolig för Lilla Sagis som är så hostig och rosslig. Och vårdcentralen hade inte tid, så blir hon sämre så blir det jourcentralen ikväll som gäller. Så jävla hemskt att dom inte ens har tid med dom allra minsta och svagaste... Mammas lilla älskling.

Nu ligger hon dock och sover, mätt och belåten. Men hon åt inte lika bra som hon brukar.


Nää, nu ska jag äta min supernyttiga smörgås och spackla mig lite, och sen blir det åka ut i världen. (Läs stan). Puss på er.

Av Paula - 27 februari 2008 17:04

Jag vill bli avlivad, bums. *Ligger i en stor svettpöl*


Varför var jag tvungen att köra så hårt?? Är totalt sluuut!! Körde intervaller på motionscykeln som Kusin E tipsade om, dock bara var 6 minut, men fyyyy vad tungt. Nu skulle man haft en elrulle så man slapp gå resten av kvällen. Motionscykeln började till och med lukta bränd plast där i slutet. *ljuger för att få kompisar* Ha ha.


APUA, me so tired now...


Ska krypa till soffan för lite återhämtning. *gone* 

Av Paula - 27 februari 2008 15:57

Huuua, vad jag har vart duktig idag. Jag och Sagis har vart på vårdcentralen, sen har vi shoppat lite käk. Hunnit plugga har jag också gjort. Och nu ska jag hoppa upp på motionscykeln och cykla lite.

Men sen blir det slöa resten av dagen/kvällen och bara invänta veckans bästa tv-program. Fan vad nice!!!


Kanske ska lyxa till med lite popcorn ikväll till tv-soffan.


Förresten, vad kallt det är ute!! Nu ska det ju börja bli vår, och så är det svinkallt, man är ju inte van. Bläää.

Av Paula - 27 februari 2008 08:42

Jag är lite orolig idag. Lillmini är så hostig och rosslig, huvva, stackaren. Bara hon inte får nå RS-virus. Men hon verkar inte vara medtagen på nåt annat sätt. Hon äter och sover som hon ska.


Själv upplever jag att lägenheten känns kall, månntro om dom jävlarna har sänkt värmen för att det vart så varmt ute på sistone. Ska kolla alla element idag, man vet ju aldrig om Frida har vart och vridit på dom. *ler*


Fan, jag har inget spännande att skriva.... Ska äta frukost och dricka kaffe istället. Känns tragiskt att sörpla snabbkaffe efter gårdagens goda "riktiga" kaffe. Bläää.

Av Paula - 26 februari 2008 21:43

Ahhhh, ni har ju glömt nåt skitaviktigt idag!!! Mitt körkort fyller 9 år idag!! Kommer ihåg det som det var igår! Uppkörningen alltså! Eller, jag kommer ihåg att jag blackoutade bort hela uppkörningen. För när jag hade klarat den så frågade min körskolelärare Benny vad jag hade fått göra, jag svarade: Ingen aning, jag kommer inte ihåg ett skit!! Men hujja så glad jag var!

Men första gången jag skulle köra min egna bil, själv, då kändes det lite läskigt att benny inte var där. *ler*


Näpp, nu ropar soffan på mig. Sov gott folket. :-)

Av Paula - 26 februari 2008 12:11

Ja, vissa människor, dom tror att problemen försvinner om man förnekar dom. *asg* Roligt värre. Men det du, Postis-Pär kommer att leverera. *elak*


Annars då? Jaaa, har vart på AP-oteket och shoppat lös lite. Saga charmade personalen där. *ler* Tog en halvtimme att lösa problemet med nån saknad grej i datorn, så jag var tvungen ta upp saga från vagnen och ta av hon overallen, stackarn hade ju finsk bastu i vagnen.


Somnade för övrigt i soffan igår, och jag har ett svagt minne av att A ringde på natten. Eller jag kanske drömde det, vad vet jag. Vaknade till nåt skräpproggram på 3:an klockan 8. Alltså har jag fått hyfsat med sömn.

Nu ska jag gå och lägga mig i badet och slappa lite.

Av Paula - 25 februari 2008 19:13

Just nu har jag en mindre bra dag. Har länge känt mig nöjd med allt. Har trivts med singellivet och allt det innebär... Men inte idag.

Just nu är jag bara så otroligt jävla spyless på detta. (misstänker PMS, återigen)


Men jag vet inte. Det går säkert över. Läget är så svårt att förklara så jag ids inte ens försöka.


ENSAM, det är vad jag är. UTANFÖR.

Jag vill också ha någon att planera saker med, någon att gå och handla med, någon att mysa i soffan med. Som jag skrev för några inlägg sen: Det är bättre att leva livet än att iaktta det. Just nu känner jag mig som en i publiken.

Kanske dags för mig att jag slutar leva i fantasin och inser verkligheten.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards