Liten, söt, ond...

Alla inlägg under november 2019

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla.

Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg självkänsla har gjort smärre under. Helt fantastiskt. Eller egentligen hemskt att man har låg självkänsla.

MEN, i kölvattnet till detta så verkar det som att gamla demoner från förr har dykt upp. Jag drömmer mardrömmar nästan varje natt nu. Allt från min barndom och min saknad över min bror och mina barndomsvänner. Det gör ont i hjärtat att de inte längre vill ?kännas vid? mig. Men jag hoppas dom har det bra.

I övrigt, bebis sover mkt bättre, dock inte hela nätter. Och det innebär att man själv får sova bättre. :)

Jag har också fått gå på dejt med min man, och ha barnvakt en kväll, det var supermysigt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards