Liten, söt, ond...

Alla inlägg under september 2015

Av Paula - 18 september 2015 03:03

Nää, bloggen är inte död. Den är bara lite inaktiv. Av den enkla anledningen att jag har som inget nytt och fränt att skriva.

Livet knallar som på. Jag jobbar, Saga går skola, Raring jobbar och Storflickorna bor alltjämt hos sin pappa.

Politiken har dragit igång, och även det bidrar till min ovilja att blogga. Det är så otroligt mycket skitsnack och pajkastning i medier nuförtiden. Man kan banne mig bara inte respektera att alla är olika och alla behöver inte tycka lika... Nog om det.

Nu till något roligt!
Om 38 timmar sitter jag och SötSaga på ett flygplan mot ett varmare land. En veckas sol, bad, avslappning och kvalitetstid står på schemat. Det ser vi fram emot!

Stackars Raring och hunden får bli kvar hemma. Nåja, det kan väl vara skönt för dom 2 också att ha en ungkarlsvecka tillsammans. ? Vi har ju trots allt firat 5 år ihop bara för en vecka sen, så nu kan han slippa mig ett tag. Det ska bli mysigt att komma hem sen och se hur mycket man saknat varann.

Så, efter nattens jobb, så ska jag sova och packa.

Mot solen!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards