Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Paula - 31 januari 2008 19:28

Är så jävla ledsen nu...

Har suttit hela dagen och väntat på mina barn. Dom skulle vara här kring 19. Nää, skickade ett sms och undrade när dom skulle komma. Fick svaret mellan 20-21... Tack så jävla mycket...

Har sett framemot denna kväll, då jag skulle få mysa med mina barn... Men nä, nu får jag lägga dom i sängen på en gång. Fan så elak... *gråter*


Nog för att han har en "styvmamma" till barnen, men jag vill väl för fan få umgås med dom jag med. :-(

Arg
Av Paula - 31 januari 2008 19:15

Känner mig lonely ikväll... Vill ha soffmys... :-(

Av Paula - 31 januari 2008 16:43

Alltså, jag har inte gjort ett piss idag. Int nå alltså. Jag har antingen suttit eller legat i soffan, och om jag inte gjort det, så har jag suttit framför datorn.

Men, jag såg Pans Labyrint, passade på medan det var ljust ute så att jag inte skulle bli så rädd. *fegskit* Och, ja, den var nog bättre än jag trodde. Men den var riktigt makaber och obehaglig. Vissa av scenerna var så grymma att jag var tvungen att blunda. Huuga. Tur jag såg den mitt på dagen. Betyg: ¤¤¤


Annars så har jag insett att min guldfisk kommer att dö snart, den ser som trasig ut. Och nu har jag bestämt mig för att INTE köpa någon ny. Tror det är 4 guldfisken som dör... Bara inse att guldfiskar trivs inte hos mig. Dom andra fiskarna lever och mår bra. Så får det bli.


Ser ni, inlägget är precis lika meningslöst som min dag. Men ibland måste man få vara meningslös också. :-)


Av Paula - 31 januari 2008 11:57

Ja, nu har vi kommit hem från Bvc med Sagis. Och hon hade gått upp 2 chipspåsar. Hon vägde 6050 gram. Jisses, inte konstigt att man får ont i axeln när man bär henne flera timmar om dagen. :-)

Är så stolt över min lilla gulkdklimp.


Känns dock lite vemodigt... Hon håller ju på att växa upp. Snart är hon inte mammas lilla snuttebebis längre. *snyft* Om 2 veckor ska hon börja smaka på lite mat, och sen flyttar hon hemifrån... Nja, kanske inte riktigt, men det känns som att tiden går alldeles för fort. *panik* Jag vill inte att hon ska växa upp!! Jag vill ha min lilla bebis att gosa med, alltid. :-)


Nä, nu ska jag gå och mata henne. Sen ska vi slappa resten av denna dag, har så ont i kroppen. Känns som att det är en förkylning på G.


Puss på er!!

Av Paula - 31 januari 2008 09:57

Jisses vad jag har sovit!! Är så pigg och utvilad nu. Så skönt. Somnade för en gångs skull före midnatt, och har sovit till 8.30 Helt fantastiskt!

Nu ska jag och Sagis snart iväg på Bvc. Gissar på att hon lagt på sig 2 chipspåsar och väger 6kg nu. :-) Stora tjejen ju.

Ikväll kommer storbarna hem, så roligt!! Känns som en evighet sen jag såg dom.

Så i helgen tänkte jag att vi antingen skulle gå på Leos lekland eller badhuset och ha roligt. :-)


Tjing tjing... Nu ska jag börja fixa till mig inför bvc. 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards