Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

LSO/ Dagens tanke.

Av Paula - 3 februari 2010 15:13

I mitt nästa liv vill jag gärna vara en björn, som kan sova bort hela jävla skitvintern... Eller eventuellt en ökenråtta som ligger i varma ökensanden hela livet...

Tror ni jag är less på kylan?? NÄÄÄÄÄÄ, BARA LIIITE.

 

Som jag sagt förut, och jag säger det igen. Global uppvärming är ett rent jävla skitsnack. Här är det fan inte varmt.

Nu är jag less. Jag är less på isiga bilar, less på kalla fötter och känslolösa fingrar.

 

Jag vill ha vår NU!!!

 

Ska gå och göra en j*vla ugnspannkaka så jag får upp värmen lite, ska grädda mig själv samtidigt. :S


 
 
Ingen bild

Egirl

3 februari 2010 17:42

Kvinna eller björn?

I det här livet är jag en kvinna.
I mitt nästa liv skulle jag vilja bli en björn.
När man är en björn måste man gå i ide.
Man bara sover i sex månader.
Jag skulle kunna leva med det.

Innan man går i ide måste man äta kopiösa mängder mat.
Jag skulle kunna leva med det också.

När man är en björnhona föder man sina ungar (som är valnötstora) i sömnen.
När man vaknar är ungarna halvt uppvuxna, gulliga kramgoa björnungar.
Jag skulle absolut kunna leva med det.

När man är en mammabjörn vet alla att man menar allvar.
Man klappar till vem som helst som stör ens ungar.
När ungarna blir irriterande klappar man till de med.
Jag skulle definitivt kunna leva med det.

Om man är en björn så FÖRUTSÄTTER ens partner att man vaknar med en morrning.

Han FÖRUTSÄTTER att man har håriga ben och ett överflöd av underhudsfett.

Japp, jag ska bli en björn!

 
Ingen bild

Eija

3 februari 2010 18:06

Känns det bättre nu när du fått lite mat i magen :D

 
Paula

Paula

3 februari 2010 19:56

Egirl, klockrent, nästan poetiskt vackert. :) En björn ska man banne mig vara. :)

Eija, jajjemen.

http://lso.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

3 februari 2010 20:26

Om du är snäll så kan jag packa ner dig och flickorna i en väska när jag åker till Thailand. Haren får du lämna hemma. Tror inte det är okej att smuggla djur. ;)

http://lehla.blogspot.com

 
Paula

Paula

4 februari 2010 16:48

Linda, det är taget. Vi knölar gärna ner oss i din väska. ;D

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards