Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Paula - 5 november 2010 18:57

Jo, känner att jag har varit überdålig på att blogga på sistone. Det har sina naturliga förklaringar. Tidsbrist, bland annat.


Men nu är det fredagkväll, och jag känner att nu börjar jag vara i fas igen. Hemmet är taget hand om (läs: städat), barnen har fått massa uppmärksamhet, kylen är fylld och jag har letat bil dock inte fått nåt napp på den fronten ännu. Enda minuset i min tillvaro just nu är att jag missat massa föreläsningar på skolan dessa 2 dagar, men det är barnen värda. Jag får försöka hinna ikapp till veckan som kommer.


  

Under veckan har stortösen vart på halloweenfest, och givetvis blev det utspökning.


  

Frida spökade ut sig hemma. :) Erkänn att ni blir horribelt rädda nu!! ;D


  

Massa smink gick det åt, och kul hade hon haft. Hämtade hem en genomsvettig och nöjd unge från festen igår. (mina tankar gick till mellanstadie-dicona på folkets-hus i morjärv, ha ha, vilka tider). Liksom Oliver´s släng dig i väggen, det är i folkan i morjärv det händer. ;D


Och idag är det som sagt fredag. Jag och Barnen som är utan bil har fått låna Brors bil och varit på ärenden och sen handlat.

Sen hjälptes vi alla åt att städa hemma, är sjukt stolt över mina kids som är så duktiga. Frida dammtorkade, jennifer städade kaninburen och jag skötte resten. Som belöning fick dom varsin halvtimme framför datorn och hubba. He he, billigt billigt. ;)


    

Frida dammtorkar. Hon gillar att dammtorka.


    

Jennifer städar Fluffis och Lillans bur.


Sen har vi spelat lite spel ihop. "Höjdarna" och "Fia utan knuff". Notera att jag vann den senare. *moaha* Frida blev 2:a direkt efter.


Sen har kidsen bakat chokladbollar.


     

Dom ska ätas till idol som vi väntar på.


Känns faktiskt himla nice att bara ha tagit en sån här mys-dag. Liksom komma ikapp lite.

Får hoppas nu att vi kanske hittar oss en bil under helgen. Det hade som vart nice. Känns lite epa att vara utan fordon. Man har ju som vant sig med bilen.

Nog för att det går ganska bra. Igår åkte vi buss till bästa Fröken A, tur att det går direktlinje till henne. Sånt gillas.  


I övrigt. Så fick jag ett supergulligt brev med posten idag av min E. Han är bara för underbar. Han skämmer bort mig med romantik, och jag känner mig som världens lyckligaste tjej som har fått lägga vantarna på honom. *ler lyckligt* Jag har som en bunt med fjärilar i magen, är så kär. Ska bli så sweet att få kramas med han nästa vecka. *ler lite till* Det är himla fint häruppe i dom rosa molnen. Bara så ni vet. ;D


Nä, nu ska jag koka mig lite kaffe och invänta idol.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards