Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Paula - 3 september 2010 21:49

Jajjomen. Sjukt produktiv vecka. Kan inte minnas sist jag var på skolan VARJE dag en hel vecka. Sånt är ganska unikt. Nåja. Rapporten blev klar iaf. Dock inte inskickad, vi ska sova på saken över helgen och se på måndag och vi vill tillägga eller ändra. Men jag tror det blir hyvens. Faktiskt.


I övrigt. Sjukt trött. Har sovit jättedåligt jättelänge. Tar minst 3 timmar innan jag somnar när jag lagt mig, och det känns en smula trist att ligga i sängen och bygga på liggsår så många timmar innan man somnar. Men men. Så kan det gå.


Har idag fått nya tapeter i jennifers rum, och x:et var snäll och fixade nya skruvar till loftsängen idag så nu är sängen på plats i ett superfint nytapetserat rum. Finemangs. Har även varit och shoppat "bitter-spray" som ska sprayas på lämpliga ställen så fluffis inte får för sig att gräva en ny koja i väggen. Kaninbebisarna har även fått klorna premiärklippta idag. Herrejisses vad det var pillrigt. Men det är bra att vänja dom. Dom har alla nu lärt sig skutta ut ur buren, så det är full rulle när luckan är öppen. :)

Barnen har givetvis passat på att kela järnet med alla kaninkids nu när dom är hemma igen.


Annars, så känns det rätt fint. Jag känner mig nästan lite lugn. Har NOG tagit ett beslut. Och det börjar kännas ganska ok. Faktiskt. Som att när man väl bestämt sig behöver man inte fundera och älta så mycket. Utan bara flyta med och sen fixa allt när det är dags. 9 månader kvar av skolan. Som en graviditet. Hujja vad tur att jag slipper vara gravid, då är skolan att föredra.


Nä, om man skulle ta och natta Piff och Puff.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards