Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

LSO/ Seså.

Av Paula - 21 mars 2011 21:26

Imorgon ska jag "gå bredvid" på jobbet som jag blivit erbjuden. 8.00-15.00, ska bli sjukt intressant att se ett nytt ställe. Sen ska jag ta mig en rejäl funderare om jag ska tacka ja eller ej. Det lutar starkt åt ett JA. Men jag ska fundera imorgon.


Nu, i egenskap av att detta är min blogg, och jag använder den ibland som ventil, så kommer här kanske lite för mycket info, men om du inte vill veta, så blunda och slå av datorn.


Jag ska operera "down below"... Har cellförändringar och har så haft i 10 månader och gjort ett otal jobbiga prover. Men nu är det alltså dags att göra en behandling, i mitt fall en operation där en del av min livmodertapp kommer att försvinna. Känns mindre kul. Men det jobbiga var ändå i somras när första provsvaren kom tillbaka positiva. Då trodde jag att jag skulle dö. Jag har ju bevisligen inte dött, så nu känns det rätt ok. Dock är jag givet orolig att dom nu under detta ingrepp ska hitta värre förändringar som finns djupare. Men men, det visar sig som sagt. Om 2 veckor ska jag på en undersökning, och sen blir det operation. Går säkert hyvens, men jag är orolig ändå.


Jag har ju en ROLIG operation att se fram emot sen till hösten, det peppar mig. :)


Just det, har ju haft kalas för stortjejen som fyller 9 i övermorgon, ska slänga in bilder på det när jag orkar. Men inte nu. Nu blir det sängen.

Imorgon är det som sagt en spännande dag, och i övermorgon är det examination av c-uppsats. Spännande det med.


Godnatt.  

 
 
Linda

Linda

21 mars 2011 22:40

Jag ska hålla en tumme! Allt kommer säkert att gå toppen. Kraaamen!

http://lehla.wordpress.com

Paula

22 mars 2011 15:41

Tack tack, det går säkert fint. Kram.

 
missj

missj

22 mars 2011 07:41

Åh...jag kan förstå om du känt dig stressad, rädd och orolig. Det måste ju vara värsta "psykningen" att få etts ånt besked. All lycka till med operationen. Tvi, tvi dumma sjuka! Kul att du trivs så gott där långt uppe i norr!

http://miss76.blogspot.com

Paula

22 mars 2011 15:41

Tack tack, joo, man hade nog hellre sluppit.

 
Ingen bild

maria

23 mars 2011 16:24

Många som har sånt där.

Paula

23 mars 2011 20:25

Jo jag har förstått det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards