Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Paula - 20 oktober 2011 18:07

  Igår blev vovven 1 år. :)


Och idag hade han betett sig EXEMPLARISKT hemma! Har införskaffat en grind som vi stänger till vardagsrummet när han blir ensam hemma. Detta innebär att han inte kan hoppa upp i sängen och glo ut genom fönstret. Igår premiärtestade jag detta när vi for på affären. MEN, då satt vovve på FEL sida om grinden när vi kom hem.


Då sa jag med min "basröst": -Vad gör du där??

Varpå vovven kröp ihop och pinkade ner sig, sen skuttade han lätt över till rätt sida om grinden.


Men, förhoppningsvis lärde han sig att det INTE var ok att hoppa över grinden. Till Jennifers rum har vi också en grind, och den har han också bara hoppat över en gång, sen inte mer.


Hur som, idag hade han inte hoppat över grinden, och sängen var orörd. :) Han satt snällt i hallen när jag kom hem från jobbet. Sen visade han lyckligt upp sitt hundben som husse hade satt fram innan han åkte på jobbet. Duktig vovve. :)


Imorgon är det fredag!! Jag längtar till lördag när man är ledig och kan gå på långpromenad. Sweet. Nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar, sen är jag ledig i 11 dagar!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards