Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Paula - 18 november 2011 16:56

Jag är LEDIG idag.


Har varit och storhandlat på Ica och sen tänkte jag ta mig en långprommis med vovven. Men han fick för sig att börja kräkas, så han får vila. Jag misstänker att han kräks för att han äntligen kommer åt att tvätta sig, och då har han tvättat sig en massa. Han har ju haft tratt länge och inte kommit åt att putsa sig. Dessutom fäller han päls nu, så han har säkert svalt en massa päls, och det kanske inte magen tycker om.


Nåja, det är min teori. Och jag hoppas att han inte blir sjuk nu igen. Hoppas det bara var nå tillfälligt.


Så, eftersom att jag inte gick på långprommis, så har jag roat mig med att börja slå in presenter till fridas 6-års dag, och dessutom satte jag igång att slå in julklappar också. Sånt är ju lattjo. :) Dock finns en massa klappar kvar att införskaffa. Får ta tag i det sen när lönen dimper in.


Nä, om man skulle ta en kort rastning med vovven, och sen är det bara invänta BUSSEN. :) Stortjejerna är på väg upp till mig. MYS.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards