Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Paula - 4 december 2012 21:35

Ikväll: Var lite upprörd i humöret, så jag bestämde mig för att ta ut aggressioner genom preimiärtur på mina skateskidor... Till saken hör då att jag köpt ett par begagnade skateskidor med en annan bindning än mina andra. Så iväg åkte jag till spåret, med hunden och selen och skidorna. Väl framme fick jag INTE på skidorna på pjäxorna. Micklade säkert 10 minuter innan jag, ÄNNU argare gav upp, åkte hem, hämtade mina gamla skidor och åkte tillbaka till spåret... När jag kom tillbaka till spåret DÅ förstod jag helt plötsligt hur bindningen funkade och fick iaf på mig skateskidorna. Hujja vad trög jag är... Sen vart det då premiärtur. Kuperat som helvete och ELLJUSSPÅRET var bara ett spår, utan elljus.... Mörkt. Och snöigt i spåren... Trodde jag skulle bryta mig i nerförsbackarna i mörkret när man åker på ett nytt ställe och inte känner till terrängen. Men jag överlevde. Var helt säker att jag åkt i säkert 40 minuter när jag kom i mål, helt död. Kollade på klockan, 23 minuter. Jisses vilken kass kondis.

Nåja, nu är premiärturen klar. Kan bara bli bättre nu.

Snart dags för sängen. Skönt. Längtar.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards