Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Paula - 29 februari 2012 18:23

Idag har jag fått blommor på jobbet. Av en anhörig som tyckte det var trist att jag skulle sluta. :) Känns vemodigt, men kul att man är uppskattad. 2 pass kvar på jobbet innan det är dags att börja på nya stället.


Annars. Jag själv köpte blommor till Raring igår. Med anledning av att det är Skottdagen idag och att många tjejer friar till sina älsklingar idag. Så inatt när raring kom hem så såg han blommorna och kortet och sötnosen blev helt rörd. :) Jag ska inte fria till han, inte detta skottår iaf, men jag tänkte ändå att jag kunde uppmärksamma han lite och visa han att jag tycker att han är en helt underbar raring.


Lite mer då, ja, jag och Rex har precis kommit hem efter en långpromenad till Ica kvantum. Det var lite tungt på hemvägen med maten i ryggsäcken. Men vad gör man inte när bilen är på verkstan. Hunden är iaf TRÖTT nu. Han har ju fått långprommis med Husse också på förmiddagen.  


Imorgon kommer sötsaga hem. Hoppas att verkstan ringer med goda nyheter imorgon. HOPPAS.


I övrigt är det spännande läge med budgivning just nu. Bara så ni vet.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards