Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Paula - 2 juli 2014 16:48

Ja, man kan ju inte klaga! I helgen har jag och Raring varit på Mc-träff. Faktiskt bland det roligaste jag gjort. Hjälpte till att grilla burgare, tältade, körde kortege, drack öl och umgicks med trevliga människor.

Inväntar att kortegen ska starta.

Vårt alldeles nyinköpta tält.

Vädret blev alldeles bra där på kvällen. :)


Jo just det. Var ju även marknad och hundutställning i stan. Mycket på en helg. ;) Jag och Rex var och tittade på alla fina hundar.

Och nu har jag haft en kompis från min gamla hemstad på besök. I flera dagar! Hur kul som helst!

Vi var på långpromenad i solen med hundarna. Rex som vanligtvis bara blöter tassarna la sig ner i vattnet... Det var nog varmt ute.

Hundarna var i vattnet flera svängar.

Vi gjorde god mat.

Och igår kväll var vi på dundret och åt en midnattsvåffla och spanade in utsikten.

Känns faktiskt nästan som att jag redan har semester. Känner mig sådär lugn och avslappnad.
Har en hallvägg att spackla, men jag tar nog och slöar lite till. :)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards