Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 16 april 2019

Av Paula - 16 april 2019 22:16

Nu har 4 veckor gått av mitt kost/träningsschema. Och den fjärde veckan var ingen bra vecka ur träningssynpunkt. Lilla Thor har varit sjuk, och efter det har jag blivit sjuk. Dvs ingen träning. Dock skött kosten som jag ska och döm om min förvåning när jag hade gått ner ett helt kilo under den fjärde veckan. Så nu är det totalt -3,4 kg på 4 veckor. Och -4,5 cm runt midjan. Riktigt bra!

Men jag ser framemot när jag blir frisk så jag kan börja träna igen. Bara 1 kilo kvar till 60 kg.

I övrigt har jag kommit in i en pyssel-fas. Jag har sytt ett nytt band till Thors dopklänning. Påbörjat en doptavla i korsstygn, och sytt min första dregglis ikväll.

Kommit en bit in i mönstret på doptavlan.

Och idag var jag och köpte tyg och sydde en dregglis åt lilleman. Ska sy flera till, dom smutsas ner i rasande fart!

För att vara första gången så är jag riktigt nöjd. Var väldigt trixigt att komma på hur jag skulle lyckas sy i trikåtyg på ett bra sätt. Nöjd med tyget också, tyckte det var superfint.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards