Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Paula - 1 november 2009 21:32

Ikväll gjorde jag en tabbe. Hörde konstiga ljud, och antog att lilla Saga var uppe och busade trots att hon skulle ligga i sängen. Så in knallar jag i hennes rum och tänder lampan, och där ligger en liten söt unge och kisar i sängen, totalt oskyldig och på väg in i drömmarnas trädgård...


Kom på att det finns ju en till levande varelse i lägenheten som kan leva om, och jepps, det var kaninen. Fluffis roade sig med att skutta ut och in ur buren. Tydligen hade hon slut mat. Ska dom äta såhär mycket?? Nästan ett kilo på en vecka?? Hon är ju bara 10 veckor?? Kommer hon väga 10 kilo när hon är vuxen? Måste jag skaffa större lägenhet?? *höhö*


Nog om det...


Jag är annars full i funderingar. Gamla hjärspöken som gör det dom är bäst på, nämnligen spökar... *sucka*

Sen är jag nådigt less på skolan. Urk och fyy. Men jag HOPPAS att det vänder efter jul. Eller att man får en gnutta motivation när man får gå ut i fält i 3 dagar.

Jag läste studiehandleningen, och insåg att det återigen blir rapporter och skit till kursen. RÖV.

Jag tycker om att plugga, och lära mig nya saker, men ibland känns det riktigt motigt. Tänk om man skulle bli rik och kunna åka utomlands en vecka till solen och vila upp och ladda batterierna?? Det hade vart nice. Riktigt najs.

Nä, får gå och unna mig ett bad istället.  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards