Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Paula - 10 december 2009 22:21

Jahaaaa, här sitter jag och pillar navelludd... Nä, det gör jag inte. Jag sitter här och svär över satans jävla handen. Är inne i ett mysigt litet skov nu och 3 av fingrarna på vänsterhanden vill inte alls som jag vill. *AJ* Nåja, får vara glad över att jag vart ganska så besvärsfri rätt länge nu.

Men men, jag antar att det är stressen som gör det. Sommaren hade jag inte det minsta besvär. Och ju längre hösten går desto värre blir det. Nu är vi ju mitt inne i avslut i 2 kurser, så då kommer värken och svullnaden som ett brev på posten.

Kan ju försöka se det positiva och inse att jag som vanligtvis fryser som f*n om tassarna har nu en tass som är jäkligt varm och röd. Läckert. Inbyggd tassvärme i den. Ho ho.


Annars?


Njaaaaaaaaa... Joooooo... Mmmmm....


Sen då??


Ja, måste åka och storhandla imorrn, idag gick det inte så bra. Och imorgon kommer storflicksen. Och världens fränaste Frida fyller ju 4 år i helgen!! Det ska vi banne mig fira. Vi hoppas på massa snö nu så vi kan dra till pulkbacken. :)

(någon får en häftig pulka med ratt och bromsar i present när hon fyller år)...


Nä, nu ska jag lägga mig och läsa lite. Har examination nästa vecka. Jajks.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards