Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Paula - 21 december 2009 13:23

Shit vad jag är pigg. Helt rubbat. :D


Inne på kaffekopp nummer 2. Har till och med röjt undan diskberget, inte illa.


Hörde av X att nu är storflickan sjuk, hon hade kräkits på skolan. Stackaren, och hon hade blivit så besviken att hon var tvungen att åka hem. Det minns jag från när man var liten. Att man hatade vara sjuk för att då fick man inte vara på skolan. Mammas flicka. :)


Och Sagas Pappa är också sjuk, där kräks det också... Hujja, ska detta kräkande aldrig ta slut. Hoppas bara att det inte börjar gå runt nu så att det kommer åter till oss som redan haft det en gång.

Chefen ringde också. Han hade problem med många sjuka som droppade bort, så imorgon är det upp med tuppen och åka iväg och jobba. :) Lycka!!

Nu hoppas jag att jag får jobba mycket kring nyår också. Tänk om man rentav skulle få jobba nyårsafton, katching.


Vilken tur då att jag tog sovmorgon idag eftersom jag inte får ta det imorgon.


Nä, dags att kamma sig och sen bege sig till Dr, ska ta en promenad i snöstormen. :)

Av Paula - 21 december 2009 11:48

Jag har verkligen fattat detta med att INTE GÖRA NÅT.

Har legat och dragit mig i sängen halva dagen, och vet ni, jag har inte det minsta dåliga samvete för det.

Tvärtom känner jag mig pigg, alert och nästan som att jag hunnit ladda mina tomma batterier. :)

Nu kan jag nästan föreställa mig hur dom som har semester får känna. Me like!!

Får passa på att slöa mycket nu, för hela sommaren blir det jobb igen. :)


Och en till grej, jag behöver inte tänka på nåt eller oroa mig för nåt dom kommande 1,5 åren. Vårarna och höstarna är det skola som gäller, och sommarens sommarjobb är fixat redan. Så det enda jag har som hägrar sen det är sommaren då jag är klar sjuksköterska, den sommaren är inte planerad ännu. :)


Känns ganska skönt att ha allt klart för sig så man inte behöver oroa sig för nåt.


Nä, om man skulle koka sig lite kaffe. Sen promenera till farbror Dr.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards