Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Paula - 24 april 2009 22:14

Nu har jag suttit och finslipat min rapport och efter mycket vånda klickat på "lämna in"-knappen. Jag antar att jag säkert gjort fel i nån av referenserna, jag fattar bara inte hur man ska få till det och om det blir rätt.

Men men, nu är det gjort, bara vänta på domen.

Blev bara 7 sidor, men jag hoppas att iaf innehållet blir godkänt om referenserna inte duger. :)

Eller nog vet jag att dom duger, men att få till dom i rätt ordning, helst dom där lagarna.

Nåja, om det bara är dom det felar på sen så är det ju snabbt åtgärdat.


NU SKA JAG TA LEDIGT!!

Fan så skönt.

Nya tag på måndag då.

Av Paula - 24 april 2009 20:11

Kidsen är här. :)

Har saknat dom som sjutton.


Min sötunge. *älskar*

Pappa A hade köpt massa nya fina kläder åt henne, vårjacka och nya springskor. Jättefina. Och snabb var hon i nya skorna.


Kvällsmacka. :)


Frida spatserar omkring med en ikea-påse.


Chokladbollar ska vi äta nu... Eller kidsen. Inte jag, jag kör ju nyttiga linjen. *sucka*


Som sagt, skönt att ha flocken samlad.

Av Paula - 24 april 2009 19:59

Är ute och åker med distriktssköterskan.


Vi var ute och åkte vägen mellan morjärv och niemisel. Nice väder.


Har ju som sagt gjort min sista dag idag på praktiken. Känns ganska trist. Men som sagt, friska tag nu i 2 år så får man börja jobba på riktigt sen.

Hade avslutningsvärdering med min handledare idag, och jag är nöjd med min insats. Fick bra kritik för min noggrannhet, mitt patientbemötande, min hantering av läkemedel och mina hygienrutiner. Du är så säker på det du gör, sa hon bland annat. :)

Som sagt, jag är nöjd.


Måste slänga in en bild på Mr M:s nytvättade bil också. Den är som fin. Synd den inte är min. :P

Iofs borde jag ju hävda att den är MIN då han hävdar att alla mina kroppsdelar är hans... Ha ha. *host*

Jag är en smula kär i kofångaren. Den är rätt manlig. *dreggel*


Nä, jag är inte normal.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards