Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Paula - 28 april 2009 20:17

Jahapp.


Ni killar snackar om infanterield (stavning??), men då ska ni känna hur kul det är med fucking skavsår på ett stycke bröst... *ajsomfan*

Det är inte skönt nånstans, på nåt sätt, alls, sånivet.


Varför skavsår då??

Njaaa, fick ju den briljanta idén att fara ut och lubba i en mil. Men hade helt glömt bort att min sportbehå är lite sliten och halvkass, och då brukar jag använda tejp i förebyggande syfte på just stället där skavsåret kan uppkomma, har hänt en gång förr... MEN NU GLÖMDE JAG. Tejpen alltså. Att springa 5 km är helt ok, att springa 7 km är helt ok, men att springa en mil utan tejp under brööna är inte ok, tydligen. *idiotförklararmigsjälv*


Så, för att vara ännu mer detaljrik så kan jag upplysa om att det är skavsår under det VÄNSTRA bröstet. Niiice.


Nåja, lyckades lubba under timmen iaf, så jag är nöjd. Men det var banne mig bara på ren tjurighet. Tur man har dom finska "ge inte upp innan du dör"- generna...


****************************************

Ha ha, kollade nu i inlägget här bredvid. "leker gås" ,  är ju precis ett år sen jag lyckades med samma skavsår. Ha ha, vilket öde... (och ännu ingen ny sportbehå...)

Nu, bädda ner sig och invänta House.

Imorgon blir det eventuellt svinga en bägare med B2. På kvällen alltså.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards