Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Paula - 23 januari 2010 19:31

Ikväll har vi roat oss med soffa, godis, och diverse andra aktiviteter, såsom:

 

  

Rita lite med tusch...


  

Det krävs skicklighet att få på en kork. :) Något Saga behärskar finfint.


  

Sen har det blivit en massa legobyggande.


  

Inga problem att bygga ett högt torn. :D


Nu sitter vi och inväntar robinson.

...tror bestämt att jag får byta en blöja innan robinson...

Nä, lika bra göra sin plikt som mamma då. Tjing.

Av Paula - 23 januari 2010 12:07

  • Dammsugit [check]
  • Dammtorkat i alla rum [check]
  • Tvättat mattor [check]
  • Skurat i alla rum [check]
  • Organiserat i sagas och fridas kaotiska skrivbord [check]
  • Hängt ut resterande mattor på vädring [check]

Det får räcka, kändes som ett träningspass för sjutton, helt svettig nu. :S

Om man skulle fortsätta på aktiviteterna och promenera till konsum och shoppa dagens lördagsgodis. [kom ihåg: köp hushållspapper].

Då kan jag rasta saga samtidigt om vi promenerar. 2 flugor på smällen på samma gång, inte illa.


Fick snabbvisit av mammsen nyss också. Snabbvisit innebar: komma in, låna toa, pladdra i 5 minuter, och sen gå ut.


Näpp, på med täckisar och kängor och bege sig mot karamellaffären. :D

Sen tror jag lilla söta saga vill sova lite lunch.

Av Paula - 23 januari 2010 09:10

Inte fick jag nån sovmorgon idag... Gallergnagaren (läs: kaninhelvetet), roade sig med att väcka mig kring 6. Bara att kliva upp och släppa ut den och somna om.

Klockan 8.00 satt Söta Saga vid köksbordet och ropade:

- Mammmmaaaaaaaaaaaaa!!! Frukooooost!!!

- Mamma!! Frukost!!!!

- Mamma!! Fiiiikaaaaa!!

 

Ja, ni fattar, det var bara gliva upp och ta fram lite frukost åt det hungriga barnet.

Nåja, får hoppas jag piggnar till lite av kaffet.

Sen får vi se vad vi hittar på idag.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards