Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Paula - 24 januari 2010 20:13

Saga har ätit yoghurt till kvällsfika idag. Jag hade ryggen till för jag stod och diskade... Då passade hon på att kleta youghurt lite överallt, i ansiktet, i håret, på bordet, på stolen...

 

  

Hon hade jättekul.


  

Och jag är så kass så jag kunde inte hålla mig från att börja skratta, för hon såg så otroligt söt och uppkäftig ut där hon satt och visste att så får man absolut inte göra.

Så, jag tar på mig det, nu är det mitt fel om hon i framtiden gör om detta och förväntar sig att det ska vara jättekul... Ibland är jag inte så smart. :)

Men som sagt, söt var hon. Eller va fan, det är hon ju alltid.

Av Paula - 24 januari 2010 13:36

Jag och lillmini har vart på badhuset idag. Hur skönt som helst, dom hade tempen på 34 grader i barnpoolen. Najs!

Det var många kids och badade, nästan lite trångt tidvis, men vi trivdes. Saga åkte säkert en ziljard gånger i rutschkanan och ner i vattnet. :)


Men med facit i hand så stannade vi lite för länge, för när vi väl klev upp och åkte hemåt så var både jag och saga superhungriga och supergriniga på grund av lågt blodsocker... Så det blev en otroligt snabb lunch för att råda bot på det. Och nu ligger sötungen och sover. Hon gick självmant till sängen och drog täcket över sig. :)


Själv börjar jag vara lite nervös. Praktiken börjar ju imorgon. Måste ta och fixa i ordning alla papper och sånt ikväll. Jajks.

Hoppas denna praktikplats är lika bra och givande som förra. :)


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards