Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Paula - 5 oktober 2010 20:36

Aptrött är jag...


Funderar en massa. Vet inte riktigt vad jag funderar på. Bara om allt. Har jag nu tagit rätt beslut om min framtid? Jag tror det. Samtidigt känns det lite crappy. Men det kommer nog att bli bra. Jag är fullkomligt övertygad om att jag kommer att lära mig så sjukt mycket bra grejer och få erfarenhet så det står härliga till.

Alltså. Inget att fundera på. Bara jobba på och plugga på så man blir klar med skolan så att jag får ta mina stapplande-erövrande steg ut i arbetslivet sen. Ska bli riktigt roligt.

Kan inte fatta att det snart är över. När C-uppsatsen är klar då är man ju nästan i mål. Och det är inte länge kvar tills vi ska börja med den.


Fundera på mitt eget privatliv också. Vad är det som händer? Och är det bra? Känns iaf bra. Tror att det är bra. :) Tänker inte skriva desto mer om det här, inte rätt forum...


Nä, nu är det dags för sängen. Helt slut är jag. Imorgon är det jobba som gäller. Tjäna lite pengar.

Av Paula - 5 oktober 2010 16:15

Fullt upp idag.

Började morgon med frukost till mig och Saga, sen iväg till dagis. Från dagis var det vidare och skjutsa fina E till flyget... Håller nu tummen att alla terrorister håller sig borta och att resan går precis så bra som den ska.

Sen var det vidare till skolan för att bringa lite ordning i kaoset. Det är alltid lite smått kaos när man ska börja med ett arbete. Men nu efter massa timmar känns det genast bättre.

Sen, tillbaka till dagis, hämta mini. Och vidare till Brors jobb och ge han lite skjuts.

Nu har jag och saga precis fått i oss lite uppvärmd lasagne från igår, och kl 17 ska vi till gymmet så mamma får testa PSI och Saga får leka i lekrummet. :)

Är dock sjuuuukt trött, men jag hoppas jag orkar passet.


Sen blir det en fruktansvärt tidig kväll, och imorgon är det jobba som gäller.

Ingen risk att jag hinner ha dötid denna vecka... men det är bara bra, då går tiden fortare...


Just det, måste köpa födelsedagspresenter till mini, nu är det inte länge kvar till hon fyller år. Baka skulle jag också behöva göra. Månntro om det får bli helgens plan.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards