Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Paula - 16 oktober 2010 16:30

  

I lördags blev Saga 3 år gammal. Kan inte förstå att tiden går så fort.


Saga hjälpte själv till att dekorera tårtan, hon valde ut godisarna och assisterade mig så fint.


  

Ljusen lyckades hon blåsa ut alldeles på egen hand också, efter några försök.


    

Liten har blivit större... Kanske dags för mig att inse att hon inte är min bebis längre. Stora flickan. *älskar*


  

Sagas dag gick mest åt till att öppna allehanda presenter. :) Hon var nöjd. Jättenöjd.


  

Givetvis lekte hon massor också. Och jag gissar att denna lär vara favoriten ett tag framåt.


Efter halva kalasandet så blev vi sugna på frisk luft och gick ner till vattnet för att kasta sten. Sagas favoritsysselsättning. Hon skulle bergis kunna stå där nere en hel dag. Och bara kasta.


  

Skönt med frisk luft och stenkastning.


  

Världens sötaste bus-unge. Utan tvekan.


  

Lycklig är hon. :)


Tack för alla besök, alla presenter, alla gratulationer. Saga är så nöjd. :)


Stort tack till fotografen också, sjukt bra bilder.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards