Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Paula - 8 mars 2010 19:33

Ja, jag försöker bli lite nyttig nu efter all fika och sportlovsmat. Känns i kroppen som att jag lagt på en en halv elefant på nån vecka, men vågen hade skumt nog gått ner på en lägre siffra... Fattar inte. Men jag antar att det är musklerna som blivit till lite lättare fett. *host*

Nåja, hur som.

Idag har jag vart supernyttig med bara nyttigheter och dessutom en långpromenad i stormen.

Men nu ikväll när saga satt med sitt kvällsfika så tänkte jag mig en nyttig smoothie, hade dock ingen aning om hur äcklig den skulle kunna vara... Till och med Anna skippers smaklökar hade emigrerat efter det där glaset med obehag.

Humpade ner några tranbär, en stor näve lingon, en skvätt linfrön, lite kakao, sötingsmedel och så vatten på det. Sen mixade jag allt till en brunröd sörja som smakade lika illa som den såg ut. MEN, jag är inte sugen på nå gotta nu iaf. *urk*

Och, jag antar att det var en massa braiga vitaminer och antioxidanter i det glaset.


Kostar att ligga på topp.


Annars så har det vart plugga idag. Samt planera in en intervju med chiiifen angående uppgiften i rehabilitering som ska vara inskickad senast på fredag. Intervjun blir på onsdag. Sen fick jag höra att dom tydligen behövde mig nästa vecka, så då blir det lite jobb. Det låter nice för min plånbok. Alltså måste jag plugga som attans under denna vecka och under helgen för att klara av tentorna nästa torsdag. Jajks. Suger en smula. Känns halvt omotiverat att sitta och plugga faktiskt. Är ju lite vårigt ute!!

Idag steg min utetermometer till +18 grader i solen. Det sa bara *sloff* så smälte nästan all snö från min balkong. :)


Jag börjar få lite vårkänslor. Faktiskt. Känner mig lite som en marskatt.... Say no more.


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards