Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Paula - 18 maj 2010 21:40

Imorgon är det dags att kliva upp svintidigt, cykla med saga till dagis, sen vidare till praktiken. hujj. Nog har det varit skönt att vara ledig från praktiken i en vecka. Men nu är det nerförsbacke. Praktik resten av veckan, sen under helgen är det skriva B-uppstats som gäller.


Handledningen idag för B-uppsatsen gick bra, inte mycket som behövdes ändras eller läggas till. Nu är det bara halva uppsatsen kvar att skriva då. Hoppas vi knäcker det under helgen så man kan ta det lugnt nästa vecka. :)


I övrigt.


Jag fyller snart år. DET KÄNNS FAN INTE KUL. Jag vill inte bli 30. Att fylla 20 var ju lite kul, då fick man gå på bolaget. Men nu?? Jisses, snart blir jag väl rynkig också... Nä, ni behöver inte ta mig på allvar, så illa känns det inte. Men lite sådär knas känns det. Ska jag kalla mig 30+ nu?? Det låter ju gammalt. Men då tänkte jag att mormor levde tills hon var 78 år. Då har jag nästan 50 år till att se framemot, det känns ganska najs. :) Jag kommer hinna massor under dom 50 kvarvarande åren. Vem vet, jag kanske till och med hinner uppleva hur det är att ha semester... *höhö*


Ja ja, få se om jag ids baka nån tårta... Det gör jag säkert. Just nu är jag inte alls sugen på det. Tycker nån annan ska baka en god tårta åt mig. :P

Av Paula - 18 maj 2010 09:17

Sitter och häver i mig dagens första kaffe. *mums*


Drömmer om ett eget hus... Eller en stuga. Det hade vart så mysigt. Plantera nån liten tragisk blomma i en rabatt, som ändå dör, för mina blommor dör alltid... Men det är ju tanken som räknas. :)

Mina tomatplantor har inte dött ännu, men planterar jag inte om dom snart så lär dom göra det.

Eller bygga en liten hage åt kaninen, sånt kan jag, bygga hagar. (tror jag utan att ha provat) Men händig kan jag nog anse mig vara, till en viss gräns.


Tänk va mysigt att sitta på sin egen altan och gunga i hammocken. En sån ska jag ha, hammock, när jag har hus.


---> GRATTIS KUSIN SOM FYLLER 30 IDAG!!! ---> jag blir medlem i 30-års-klubben snart jag med.


God morgon på er alla.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards