Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Paula - 10 januari 2011 21:01

Ikväll torskade jag på kolhydraterna. Illa. Riktigt dåligt.


MEN. Nu jävlar.


*kavlar upp ärmarna*


FFS. Enough. Nu rensas alla frestelser bort. Så enkelt är det. :@


I övrigt har jag och saga haft en myspyskväll. Saga har sjungit och spelat xylofon till mig. *stolt* Hon är såååå duktig!!


Imorgon är det seminarium på skolan. Sen är den kursen slut. OCH, sen mina vänner börjar "the hell". Med examensarbete. Jag kommer äta, sova och bajsa vetenskapliga artiklar. Bara så ni vet. SÅ, måndag den 17 januari förvsvinner jag. Återkommer i slutet på mars. Adjö.

Av Paula - 10 januari 2011 16:42

Idag är det vanlig måndag idag. Saga har vart på dagis, raring har åkt hem och jag har jobbat.


Har kommit hem för en stund sen och nu känner jag mig bara för att typ slöööa. Halsen är knepig och jag skulle vilja äta ett halvt ton glass. :S


Vågen var elak också i morse. Trots att jag vart SKITduktig så visade den 55,1 kg. BARA tappat 300 gr. Typ en chipspåse. Crap. Dåligt.

Idag var jag och skulle gå en promenad, tog mig typ 300 meter så fick jag vända, hoppa in i bilen och åka till jobbet. Akutvikarie kan man kalla mig. Jobbet kändes konstigt. Klart man ställer upp i såna lägen.


Tar ett nytt försök med promenad imorgon.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards