Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Paula - 29 januari 2011 21:43

dagar kvar till flytt...


Hujja.


Har känt mig totalt superivrig och knappt kunnat bärga mig, men inte idag. Idag kom den där tveksamma känslan: "Typ, vad i helvete gör jag???"

Saken blir inte bättre av att jag har hjärnspöken att tampas med. Tror väl på ett sätt att jag just nu bearbetar alla gamla lik i garderoben för att på det sättet kunna lämna dom liken här i Luleå och börja om på ny kula i mitt nya hem, helt likfritt.


Hade velat skicka ett sms till en person och önska han all lycka och på nåt sätt förmedla att det är inga hard feelings från min sida iaf, men det går inte...

Som sagt, hjärnspöken.


Är så många som jag kommer att sakna. Jag har en månad på mig, och då ska jag försöka klämma in några till "hejdå-besök". (hur det nu ska gå till mitt i packning och c-uppsats).


Nåja. det blir bra.


Har iaf en hyvens ledig helg. Kidsen är här. Vi har vart och tittat på innebandy, vi har handlat godis, vi har hyrt film och haft besök av fina L och A. Nu ligger 2 minitöser i min säng och sover. Jag ska sen försöka klämma in mig där mellan. Dom får ligga där så jag har lite koll. Den ena är hostig och hes, den andra hostig och varm. Stortjejen är frisk iaf, hon och jag har legat och tittat romantisk film i soffan. A Cinderella story, vi gillade den båda två. Lyckliga slut är ju så bra. :)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards