Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Paula - 14 februari 2011 21:44

Mjoo. Jag har fått bota min abstinens lite. Fick spendera ett par timmar med min E, och det behövdes. Att det är så svårt för mig att sakna... Men, dagarna går, och dessutom fort.


Endast 19 dagar kvar nu.


Men som jag sa åt han så kommer jag att ha säkerligen en smula kasst humör denna tid. Så äckligt mycket att hålla reda på och fixa. Och även om jag inte är mest pedant, så ogillar jag det faktum att mitt hem ser misär ut med kartonger lite överallt. Men men, jag hoppas verkligen att själva flytten går smidigt. Och det tror jag, har en massa underbara vänner som kommer och hjälper mig att bära. :) Ni är underbara.


I övrigt, det är alla hjärtans dag idag. Ingen dag jag bryr mig om, igentligen. Tycker mest att det är ett materialistiskt jippo. Att visa att man tycker om nån kan man göra alla dagar. Och ska försöka göra alla dagar. Men, jag fick ett supergulligt kort som låg på hallgolvet och väntade på mig när jag kom hem. Och det fick mig att le och känna mig rätt rosa och fluffig. Men bäst av allt var ändå att vakna upp bredvid honom, och känna närhet. Fysisk kontakt, det är grejer det. Och bara en sån simpel sak som att gå runt i köket och stöka fram frukost tillsammans och småprata om allt möjligt. Det är sjukt mysigt. Nåt jag saknat så länge.


Det blir bra... SEN. ;)


Apropå kartonger. Saga den lilla sötungen, hon tycker kartonger är bra. Ikväll tog hon sin pall, ställde bredvid kartongerna, klättrade upp med en filt, och la sig och mös uppe på kartonghögen... :D (tro nu inte att det är en jättehög, kanske bara en meter från marken). Törs inte bygga mer på höjden med tanke på hennes klätterfasoner.


Sen, denna KYLA. Helv*te vad kallt!! Jag AVSKYR när det är så obehagligt kallt. I gällivare var det -32 igår. Idag "bara" -26. Usch. Och det värsta är att det ska vara ännu kallare, under hela veckan. Inte kul. Sen när denna kylsväng är över så KRÄVER jag takdropp och +grader. Sådeså.


Nä, dags för kudden. Imorgon är en ny dag.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards