Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Paula - 18 februari 2014 23:00

Min lilla bebis är en stor flicka nu. Kan inte fatta hur den lilla hjälplösa 2444 grammaren har hunnit bli så stor och självständig?

För 6 år sen var hon totalt beroende av mig...

Och imorse kom hon ut från sitt rum, innan frukost och sa att hon hade bäddat sängen och plockat undan från golvet... Sen åt hon frukost, borstade tänderna, tog på sig ytterkläderna och greppade sin ryggsäck och var redo för en ny skoldag.

Hur gick det till?

Jag bara undrar.

Och jag är glad att jag fortfarande får puss och kram av henne när jag hämtar och lämnar på skolan, snart vill hon väl gå själv för att mamma är pinsam. Bah!! Det kommer aldrig att hända... Kan jag ju försöka intala mig själv.

Hur som, det känns lite trist att hon är självständig alltmer. Samtidigt är jag så JÄ*LA stolt över henne. Min lilla sötunge. <3

Av Paula - 18 februari 2014 14:16

En mild vinterdag.

Tomt i spåren.

Kompisen som sällskap.

Fåglarna kvittrar.

Kan man vara annat än lycklig? :)

En timmes skön skidtur blev det. Lite mjuka spår, men det gör inget. Inte när det är ljust ute och man börjar höra dom första vårfåglarna.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards