Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Paula - 4 februari 2008 20:43

Mmm, som sagt.

Måndagar innebär vägning för min del, och för första gången sen jag körde igång, den första november, så har inte vikten gått neråt... *megasuck* Står på samma vikt som förra veckan, så jag är iofs glad att jag inte gått uppåt, med tanke på den gångna veckans lathet och god mat. Alltid nåt.


Men nu blir det skärpa sig lite. Är ju så KRÄKless på motionscykeln, men har ikväll tvingat mig upp på den iaf. Blev 40 minuters svett medan jag har tittat på innebandy på kanal 4sport. känns rätt motiverande när man ser grabbarna springa på plan. :-)


Kolla för övrigt in till min Bror, killen är sjukt duktig på att snickra möbler. *impad*


Nu blir det duschen. Tjing tjing.

Av Paula - 4 februari 2008 16:41

Jess, nu har jag och Sagis kommit hem från A. Var superfint väder idag när jag körde hem, solen sken och snön var supervit. *ler*


Det var läge för solglajjerna i solskenet. Är faktiskt lite irriterande när solen ligger så lågt, då är solbrillerna ett måste. Sagis, hon låg och sov HEEEELA resan hem. :-)


 Hon brydde sig inte alls om att det var fint väder ute.


Var också nära att bygga om min kombi till en liten plåtburk. *suck* Kom ikapp en långtradare på E4:an, och var som tredje bil bakom den. När vi kom till en backe, blev vägen dubbelfilig och jag började öka farten för en omkörning. Och jag var inte ensam om det, dom 2 framförvarande bilar tänkte samma sak. Så vi var 3 bilar på väg med fart in i det vänstra fältet när tradaren tvärnitar och svänger ut i det vänstra fältet han med.

Jag säger bara: Tack Benny Vågelind, för att du lärde mig vikten av 3-sekundersregeln, så att jag hann få stopp innan jag parkerade bilen i framförvarande bils bagageutrymme. Och varför tvärnitade då tradaren?? Joo, det fanns ett gäng Kamikaze-renar på vägen... Alltså, renar måste ju vara helt pantade under skallbenet...


Men annars var det en trevlig bilfärd. :-)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards