Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Paula - 18 februari 2008 14:18

Jo, jag är lite av idag. Känner mig slö, och ids inte göra mycket. Iofs har jag redan trampat lite motionscykel och varit på vift med Saga. Men annars känner jag mig bara slö. Lite uttråkad också.

Saga hade iaf gått upp 400 gram igen nu på vägningen, duktig tjej. *stolt* Nu ligger hon och sover.


Men alltså, jag har nå program på i bakgrunden om överbegåvade barn på 5:an. Vilka jävla puckon!! Alltså föräldrarna. En 10-årig flicka som kliver upp kring 5 på morgonen för att hinna träna konståkning före skolan. Sen innan skolan far hon ut och springer med familjens hund också, medan Mamman, som oväntat nog är fet, åker i bilen bredvid. En stor FET spark i arslet skulle hon behöva. Vilken jävla idiot. Snacka om att hon måste ha nå psykologiskt jävla problem. Tvinga sin lilla flicka till en massa träning och själv ser hon ut som en fettblobb... Skulle inte hon behöva föregå med gott exempel. Vad sur jag blir när jag ser sånt.


Nää, nu börjar Saga vakna, dags att gå och pussa på hon lite. *mys*

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards