Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Paula - 22 mars 2008 23:47

*snyft* Har sett "I am legend", och ni som sett den vet vad jag snackar om... Saknar min vovvsing så hjärtat går sönder...

Attans... *snoret rinner*

Fan också. Tänk om man fick krama dreggelhögen en sista gång... *snyft*

RIP Malte, fan, du var cool du. *snyft*

See U up there. Lova att slobba på mig när vi ses!! *snyft*

Av Paula - 22 mars 2008 21:05

Har precis sett filmen "No country for old men" och jaaaaa, *hummar* Inga comments. Då vet ni.


Annars så kan jag upplysa om att OLW:s nya "sourcream & pepper" var goda. Då vet ni.


Vidare kan jag berätta att ja, saknar honom, vill krypa upp i hans famn, mer än ni anar... Oj oj. Is i magen. Is i magen. Har jättemycket is i magen... *bestämd så in i H-vete*

Då vet ni.


Puss på er, mer till vissa. Mycket till andra. *asg*

Av Paula - 22 mars 2008 13:49

Klockan närmar sig 14, och jag har ännu inte druckit kaffe idag... Konstigt. Iofs blev frukosten för mig först klockan 13, och den bestod av hemmagjorda köttbullar och potatis. *asg* Andra gången i mitt liv som jag gör egna köttbullar, och dom blev faktiskt goda. *tummen upp*


Nu, har jag kaffet här, bredvid mig. *slurp*

Har hunnit vara och handla idag, köpte en pipmugg till storbebisen, ska nog testa den senare och se vad hon säger om den. Ja, nää, jag har fan inget att skriva.


Puss i ljumsken på er!!

Av Paula - 22 mars 2008 09:46

Eller nåt. Jag är hungrig som en ÖRN!! Magen bara vrålar, och jag inser att ARNE, jag måste åka och handla mat!! Grattis, tack tack.

Ska mata ett stycke bebis och sen packa oss in i Forrrden och åka iväg. Har affären öppet idag?? Hoppas jag, annars svälter jag ihjäl.


För övrigt. Vägde mig imorse och jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nära mitt delmål nu. *ivrig* Vägde ju 69,8 i november, och nu stod vågen på 60,8... He he, det känns fint. Tänk, om 800 gram är jag under 60, oj så skönt!! Bara 5 kilo kvar sen, men dom går fort bara snöhelvetet fösvinner.


Fick för övrigt höra på sms idag att jag var sexig i uniform. *asg* K ffs, get a grip!!


Nä, nu mata bebis och sen ut och köra Forrrd. Puss på er.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards