Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Paula - 24 mars 2008 16:42

Ja, har vart ute på en promenad som heter duga... Var superfint väder, så jag hävde ut mig på isvägen med barnvagnen och myste på.

Hade som tänkt gå ungefär en halvtimme, sen vända hem igen...

Men det var så himla nice ute, så jag tänkte att jag skulle gå hela vägen in till stan, och sen ta bussen därifrån hem.

Tyvärr kom inte jag på, förrän det var försent att det är typ 8:nde påskdagen idag och bussarna går som en påse ankskit, typ en gång på hela dagen... *sucka*

Nåja, det var bara att bita ihop och fortsätta gå hem. Och 1 och en halv timme senare stapplar jag utmattad hem, trött i benen och hungrig som en kamel.

Nej, jag ska inte trampa motionscykel ikväll.... Har rört mig nog. Med tanke på att jag städat lgh också innan mitt lilla äventyr ute i det fria.


Nu ska jag gå och länsa kylen. *magen morrar*

(Tack för sällskapet A, och bussinfon.)

Av Paula - 24 mars 2008 11:09

Fick ju in en bild på Saga på Alltombarn.se, jättefin. Skickade påskhälsning till A, är ju trist att han inte kunde fira påsk med sötkorven. *ler*

Av Paula - 24 mars 2008 10:52

Det var en lite oväntad rubrik... Men dom har jag lyssnat på nu i ca 13 år, och ännu strömmar dom ur högtalarna. Jag vet att jag är konstig, men dom är bra. Jag minns till och med namnet på iaf 2 av medlemmarna. *applåder* Fan vad knäpp jag är.


Nåja, hur som helst, jag är aptrött, därav det flummiga inlägget hittills. Av förståeliga skäl hade jag svårt att somna inatt, låg och vred mig till halv 3 kanske. Saga o andra sidan hoppade över sitt kvällsmål och sov 11 timmar i sträck, från 19-06. *ler* Lite skönhetssömn måste hon ju få. Så jag sov bara några timmar innan det var dags för hennes frukost, sen somnade vi om efter lite meningsskiljaktigheter, och klev upp igen klockan 10. Så ja, allt som allt så har jag väl sovit 3+2 timmar, det får väl duga. Har en massa telefonsamtal som ska ringas så fort det blir en blå vardag. *sucka* Var väl allt det jag låg och tänkte på.


Nu sitter jag med morgonkaffet och sen blir det städa som gäller. Och hinns det så blir det en prommis i solen.


God morgon på er! Puss.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards