Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Paula - 13 maj 2008 14:11

Det är aprilväder nu i maj. Jag och Sagis trotsade vädret och promenerade till sportbutiken för att hämta nummerlappen. Eller ja, saga hade inget val, hon blev mot sin vilja nerpackad i vagnen. *ler*

Hi hi, ser hur mysigt ut som helst. Nog hade jag gärna bytt plats med henne.

Det började bra med sol, sen började det hagla och till sist blåste det som fan. Så nu är man lite frusen. *huttrar*


Och nu, exklusivt till min fan-club. :-)

Det är detta nummer ni ska stå och heja på den 26 maj när vårruset drar igång. *ler* Förväntar mig en stor hejaklack inne i stan som gör vågen och skriker: GO PAULA för full hals. *asg* Eller kanske inte.


Jee jee, nu ska jag gå och krubba lite mellanmål. Blev hungrig av långpromenaden.



Av Paula - 13 maj 2008 11:19

Känns något bättre idag. Men är ännu hur trött som helst. *gääsp* Även om jag sovit både länge och bra.


Har vart med mellandottern hos läkaren, och ja, det var intressant. Lite kul faktiskt. Fick en massa kramar och pussar av henne. Min lilltös. :-) *saknar*

Nåja, dom kommer ju på torsdag, det blir ju skönt.


Tror jag och Sagis ska promenixa till Team Sportia idag och hämta ut min nummerlapp till vårruset. NEJ det ska vi INTE. Ser nu att det regnar som fasicken ute... *suck* Måste shoppa ett regnskydd till vagnen så man kan promenera oavsett väder.


Nä, om man skulle rota lite i frysen och kolla vad man ska äta idag. Tjing.  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards