Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Paula - 15 maj 2008 22:02

Nu ska jag gå och krypa ner i sängen, dra dubbla täcken på mig, (i brist på mänsklig värme) och sova. *gäääsp*

Så himla trött och slut. Men vi har haft kul ikväll. Har bakat muffins, ätit smet, ätit muffins, dansat, sjungit och säkert gjort en massa annat också.

Just det, idag lyckades Saga med något hon försökt i flera veckor. Nämnligen att få in sina egna tår i munnen. *asg* Så hon har roat sig med att dreggla på sina egna tår halva kvällen. :-)

Tänk om man själv var lika lättroad...

Vad ska du göra ikväll? - Nä, jag tänkte ligga och suga på stortån i nån timme... *fniss*


Oh jisses, nu börjar det spåra ur. Ska fort avsluta och stänga datorn. Gonatt.

Av Paula - 15 maj 2008 14:12

Jag kommer förhoppningsvis somna samtidigt som ungarna ikväll. Det blev uppstigning just före 7 idag. *gäääsp* Så man är lite mör, har vart tidiga morgnar hela veckan.

Var ju på tingsrätten idag och vittnade. Det var ju lite annorlunda. Roligast var mitt "Vittnesstöd", en kvinna som tydligen ansåg att hon skulle stötta mig. Hon satt där och gick igenom hur allt skulle gå till inne i salen (nog för att vi lärt oss det på utbildningen...), och så sa hon:

-Ja, du är väl säkert jättenervös nu, du är ju så ung och så.

Öh, hur menar du nu?

-Jag menar, hur gammal är du? Typ 17 år?

*Harklar mig* Jag blir 28 och har 3 barn...


Kan säga att hon blev LIIIIIITE förvånad över det svaret. Ha ha. Alltså allvarligt... 17 år? JAG?? Jisses. Tror hon behövde brillor.

Nåja,  det gick bra inne i salen, och hela allt tog väl en kvart.


Och nu har jag vart och sprungit min "kort"-runda på 5,4 km. Tänkte jag skulle in under 30 minuter och det gjorde jag. Blev 29,19.

Så nu är man fräsch och mår finemang. Har vart och storhandlat också så man överlever en hel helg med alla barnen. Och ikväll blir det muffinsbak igen, har lovat stortjejen. Måste nog baka dubbel sats denna gång. :-)

Ska bli så kul att få hem dom. *längtar*

Synd bara att dom har lovat svinkallt väder hela helgen. Suuuck.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards