Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Paula - 9 juli 2008 21:37

En låt som får mig att må bra, och samtidigt vilja träna. Perfekt låt att springa till. :-)


Sen att dom har grymma kroppar gör ju inte saken sämre. *vill också*

Av Paula - 9 juli 2008 17:04

Jeeees. Har precis avnjutit en smarrig middag. Bjöd in Bror som provsmakare, och han tyckte det var gott, så det är ju nice.


Lagade till lite kyckling, och i vanliga fall så äter jag alltid ris till kyckling (allt annat är straffbart) men nöden har ingen lag. Och idag hade jag inge ris hemma. *glömsk*

Så jag testade nåt nytt.

Slängde ner 2 kycklingklubbor i en form, marinerade dom med lite BBQ-sås, tabasco, vitlök, soya och lite rödvin. Sen skalade och skivade jag ner potatisar i samma form, saltade, pepprade och hällde i lite till rödvin. ;)

Och så klickade jag lite smör över.

Och tjoff, in i ugnen i 225 grader i ca 40 minuter.

Smaskens blev det, och så serverade jag lite BBQ-sås till, och bröd. (Och varsin öl givetvis) *mätt*


Helt ok, Det måste jag göra fler gånger.

Av Paula - 9 juli 2008 14:22

Ungefär så känns det. Man tror att man gör framsteg och kliver uppåt, men TJOFF så åker man tillbaka.

Det kanske är så att olikheterna är för många... Och likheterna med. För lika personligheter, men för olika liv... Eller nåt. Vilket svammel.


Litegrann som fia med knuff. Nu står jag på sidan om och tittar på ett tag, ids inte ge mig in i spelet.


Det är nog som en sa för länge sen. Du kommer aldrig hitta nån som du är nöjd med. Finns ingen som fyller dina krav. Nä, det är nog sant. Man måste hitta nån som har såna fel man kan leva med. Eller vara helt utan. Jag tar det senare alternativet.

Av Paula - 9 juli 2008 10:48

Fick precis en uppmaning att skriva som det var.

Angående inlägget nedan där det stod att jag var elak...


Så nu gör jag det, även om jag riskerar att bli anklagad för förtal osv...

Jag skrev att jag var elak. Och det var jag. Jag kallade han för FET och FLÄCKIG och att jag skämdes över hur han såg ut, och detta sa jag med hög röst på parkeringen utanför honom... (tydligen gick nån bekant förbi, men det såg inte jag...)

Och jag ångrar som sagt att jag sa det, det var onödigt.

Jag tänker inte förklara varför jag sa så.


Och då fick jag tillbaka det där med min hängmage... Och det förtjänade jag. Men men. Nu räcker det. Funderar på att sluta blogga helt. Ids inte hålla på.

Av Paula - 9 juli 2008 10:23

Uj jisses vad jag har legat och vridit mig inatt... *suck* Somnade inte förrän klockan 3, var ju föga intressant att ligga och vända sig till höger och vänster i över 2 timmar. Och nu är jag aptrött. Inte alls kul. *muttrar*

Och så måste jag åka och handla... *gnällig*

Hade ju glömt köpa hem välling, så Sagis fick äta gröt på morgonen, men det gick ner det med.


OCH INGE KAFFE KAN JAG KOKA HELLER, FÖR JAG HAR INGEN MJÖLK!!!

He he he. Misär med andra ord.


Tänk om man var typ snorrik och kunde beställa fram limon till porten så man kunde bara gå ut och sätta sig och glida iväg till affären. Iofs, då skulle man inte behöva gå på affären, men jag skulle göra det iaf. Hittills står det VÄLLING, MJÖLK, och FRUKTPURE på listan som ska shoppas. (förväntar mig att intresseklubben antecknar flitigt).


Njähh, om man skulle klä sig lite, sitter här sprittsprångande... Eller inte, ERA PERVS. Haha. Shit så trött jag är...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards