Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Paula - 29 juli 2008 21:59

Har suttit och kollat Big Shots på kanal 5 ikväll... Är min absoluta favoritserie just nu. Den enda serien faktiskt, annars är tv:n mest avslagen. :-)

Han är alltså horribelt snygg... *dreggel*

Lånade bilden från tvguide.com.

Uj uj... Får inte fram mer ord...

Av Paula - 29 juli 2008 14:40

Sicken skön dag vi haft. Jag och Sagis.

Jag har legat och slappat i solen medan Saga tog sin lilla efter-fukosten-sovning.

Saga var också ut en sväng på balkongen. Hon har för övrigt kommit på att det är JÄTTEKUL att SKRIKA jättehögt, och plötsligt... *ler* Låter som en papegoja med adhd eller nåt... Så joo, jag skulle behöva nya trumhinnor. För minst när man anar det så kommer det ett illtjut, och där sitter ligisten och ler sen och tycker att hon är jätteduktig som kan låta så högt. Ha ha.

Sen promenerade vi in till stan och delade en glass. *mys*

Passade på att köpa biljett till kalaset också. :-)


Och på vägen hem, ringde min chef. Och undrade vilka helger det nu var jag hade tänkt jobba. (Jag får tydligen bestämma sånt själv...) Ha ha. Jag sa ju att jag hade tänkt jobba denna helg, och nästnästa helg, men att om han hade nån annan som kunde ta denna helg så skulle jag vara jätteglad... Och förklarade då läget med att jag inte vart ledig från både barn och jobb sen i februari, och att jag började känna mig rätt slutkörd. Och det var INGA PROBLEM!! Jag får vara ledig denna helg!!! *jättesuperglad*

FATTAR NI??

Jag får SOVA hur länge jag vill!! Jag får vara på stranden hur mycket jag vill. Jag får springa hur mycket jag vill!!!

JAG HAR HELT ENKELT SEMESTER I HELGEN!!!

Chefen sa: Ja, sitt du hemma och sura i helgen istället... He he. (han har lika torr humor som jag).


En helt hyvens tisdag med andra ord... :-)

Av Paula - 29 juli 2008 09:55

Aaaah, solen gassar idag igen. Och jag har redan suttit på balkongen och läst en timme och solat. :-)


Idag tror jag det blir långprommis med Saga in till stan och glo på lite folk, kanske unna sig en mjukglass. :-) (nog för att dom är inte lika god som uppe i gve... Suck).


Näpp, jag tänker då inte sitta framför datorn iaf.


*gone*

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards