Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Paula - 5 januari 2009 20:12

Ja, nu är lilltösen nerstoppad i bingen, så nu har jag tid att blogga lite.


Tågresan upp till Gve var jättekul. *host*

Eller iofs, jag ska banne mig inte klaga, hade förstklassig ögongodis i samma vagn. Så jag satt och lyssnade på musik och mådde bra. :-) Tåget var lite sent, så hann bara ge saga lunch hos A, sen var det i stort sett bara att åka igen. Hann handla lite färdkost på Ica iaf.


Precis klivit på tåget ner.


Vi hade en himla trevlig tjej i sätet bakom, Saga tyckte det var jättekul att kika bak. Och jag blev himla impad av hennes berättelse om hennes enäggstrillingar (jisses) som nu var tonåringar. En sån person som jag kommer undra vad hon gjorde då hon var i ett vägskäl i livet. Spännande. Himla kul att surra med var hon iaf.


Saga provsmakade lite inredning också... *suck*


När vi kom till boden, då somnade Saga, så trött. :-) Skönt att ha kommit hem iaf. Saga har redan hunnit härja ordentligt hemma. Och tydligen har hon lärt sig  klättra, upp i soffan, och sen var hon på väg upp på bordet också, men då kom elaka mamma och satte stopp för det. *fniss*


Av Paula - 5 januari 2009 19:06

Att komma hem, logga in på bloggen och se alla dina kommentarer, fan ni är bäst alltså.


Har som sagt nyss kommit hem, kommer ett längre inlägg när jag lagt världens sötaste kakmonster i säng.


Love ya!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards