Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Paula - 7 oktober 2009 22:57

PAULA, GÅ OCH LÄGG DIG!!! NU!!!


Ja ja. Jag går väl och lägger mig då...

Av Paula - 7 oktober 2009 16:18

Nu känns det som att lite av motivationen har återvänt. Men berget med böcker och mängden kunskap som denna kurs innehåller höll faktiskt på att få mig att storkna. Men men, jag får göra mitt bästa och se hur det går. Men det är helt sjukt mycket som ska hinnas med under denna kurs.

Nåja, nog om det.


Har till och med gjort ett ryck här hemma idag. Det tack vare att vi bara satt till 14.30 med fall-uppgiften idag. Skööönt. Bara ett patientfall kvar då. Har fått diskat, plockat ihop i vardagsrummet och tvättat. Mitt vardagsrum såg inte kul ut. Böcker överallt. Hela soffan och bordet täckt. Men nu är dom åter på plats i bokhyllan. :)


Sitter och inväntar Fröken M, ska ut på vift med henne. Lattjo.


Kaffesugen är jag också... Har inte druckit en endaste kopp idag, helt jobbigt. Men ids inte koka bara åt mig. Får vänta lite istället. Blir nog kaffe senare ändå.

Imorgon blir det skola hela dagen. Och Söta Saga kommer imorgon med. *lycka* Ska kela massor med henne.


Näpp, nu ska jag surfa vidare en stund.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards