Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Paula - 14 oktober 2009 22:21

NU har jag varit till Ikea och handlat. Har ju lovat frida och saga ett skrivbord, dom behöver det i sitt rum, så dom har nånstans att rita och pyssla.


  

Jag har hört så mycket skit om ikea, inget passar osv...


  

Så ja, jag hade lite tidspress, var tvungen hinna klart innan greys började, vilket gav mig ungefär 30 minuter.


  

Det började smidigt...


Efter halva vägen så ropade jag till min bror som satt i vardagsrummet att det här går ju bra, bitarna passar ju hur bra som helst.


  

Och det fortsatte gå smidigt. :) *förvånad*

Dock var jag tvungen att pausa och börja se greys, och sprang som en dåre i pauserna och skruvade klart...


  

STOLT!!! Se vad fint!!!

Där kan "mini" och "mellan" sitta och pyssla, och rita. *rörd*

Det blev så bra så att Ikea måste ha tänkt på mig och barnen när dom gjorde det där skrivbordet.


Fan vad fint det blev!!! Så stolt!!

Frida och Saga kommer bli så glada!!


Får väl hoppas att storasyster jennifer inte blir alltför avis, men till henne köpte jag nya färgglada mattor och lite godis. :)

NU är jag helt slut... Att skruva tar på krafterna.  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards