Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Paula - 9 juli 2009 21:02

Sisådärja.

Idag kom den i posten. Min nya rosa Mp3. Och den var precis lika plastig och jävlig som jag trodde...


Notera en viss klåfingrig liten Saga som försöker norpa den av mig...

Den hade obehagligt många funktioner, så jag har inte orkat fippla igång den på riktigt ännu. Dock testade jag "tempo" höjaren. Ha ha. Skitkul!!!

Öka låten så det låter som smurfhits!!

Jo, man är ganska lättroad....

Nu återstår bara att fylla skiten med musik.


Jag och Saga var på cykeltur idag, istället för jogga intervaller så valde jag en mildare träning. (mild och mild, motvind så jag höll på att avlida...) Blev 2-mila rundan, och det var rejält tungt. Länge sen jag svettats så mycket. Kläderna var helt sjöblöta när jag kom in.

Tog 53 minuter. *pust*

Får se om jag hinner köra intervaller imorgon efter jobbet, men jag tror inte det.


Sen efter middagen så tog vi ett bad ihop, och sen har vi myst och städat lite.


Mys mys!!

Av Paula - 9 juli 2009 10:34

Kan inte förstå denna trötthet. Så seg.

Sitter här med dagens första kaffe, och skulle ärligt talat bara vilja gå tillbaka till sängen och dra täcket över huvudet. *gääsp*



Sen är jag lite smått irriterad över gårdagens beskyllning. Jag är iofs inte förvånad... Nåja, jag slipper ju se det nu iaf.


Idag är tanken att jag ska köra ett intervallpass... Får se om jag håller mig till det. Kanske sen, ikväll.


Och pissvädret håller i sig... Lysande.


Angående nästa fredags fest hos mig, vilka kommer??

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards