Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Paula - 13 juli 2009 19:52

Gosh, liiite smått sliten nu. Insåg det när jag "pratade" i telefon, höll på att somna med luren i örat... (F´låt A, var liite trött).


Masade mig dock ur soffan, och nu håller jag på att laga massa mat så jag kan fylla matlådor igen. Sista matlådan tog slut idag på lunchen. Så nu står det en fläskfilegryta på spisen och puttrar. Mums.


Annars så var det jobb idag. Hade en SUVERÄN dag på jobbet. Fick en sån där AHA-upplevelse. En tanke slog mig då att lilla jag kan faktiskt påverka en människa, lilla jag kan göra den där skillnaden, och det kändes banne mig stort. Och denna upplevelse hade jag på morgonen, så hela dagen blev som sagt jäkla bra. *nöjd* Kommer kännas en smula trist att återvända till skolbänken, men jag antar att jag kommer att bli utringd under terminen också.


Sen efter worket så hojjade jag hem och snörde på mig löparpjucksen och for ut och sprang en mil. Även det var helt suveränt!! Hade min nya Mp3-spelare med mig, och den där beat&run funktionen var himla bra, man höll som bra tempo hela vägen. Men jag ställde den lite fel distansmässigt, den trodde jag hade sprungit 8,1 km när jag sprungit milen. Mitt ögonmått är nog inte så bra när det gäller att uppskatta 100 m. *suck* Däremot så hade den fått ihop över 9000 steg och förbränt närmare 600 kalorier, under löpturen. :)

Även batteriet höll så länge.


Näpp, om man skulle fixa klart i köket, ta undan disken, och sen bara slappa. Oj vad skönt med sovmorgon imorgon. *lycka*

Av Paula - 13 juli 2009 06:48

Öhhh, något trött är jag just nu. Kände otroligt mycket för att INTE kliva upp... *gäääsp*


Nåja, ett arbetspass kvar sen är jag ledig i hela 2 dagar. Wohoo.

Sovmorgon kommer att kännas hur skönt som helst. :)

Idag blir det löppass efter jobbet, sen ska jag bara sjunka ner i mysbyxor i soffan.


Så får det bli.

Tjing.


Nu hojja off to work.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards