Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

LSO/ Vem? Jag??

Av Paula - 25 januari 2010 17:04

Oh lord... Tro nu inte att jag blev religiös, för det blev jag icket. Det var bara en summering av min måndag.

Dag 1 på praktiken avklarad, och det var en omtumlande start kan jag säga.

 

In i hetluften direkt med några intramuskulära injektioner.

OCH, jag kan säga såhär: Men tanke på att det var ett år sen sist, och med tanke på att man inte är såååå jättevan, så var jag nog en smula skakig när jag fipplade med sprutorna och nålarna. Men jag tror dock inte att det syntes.

Hur som så gick det ju bra, och efter den starten så var det ju bara lugnt med resterande uppgifter.

 

Det märks iaf att det ställs lite andra krav på en som går termin 4, än förra gången i termin 2. Idag iakttog jag inget, jag GJORDE allt, förutom en grej.

*pheeeww*

 

Jag tror iaf att detta inte kommer bli en trist praktik, jag tror nog att det kommer att bli himla skoj och lärorikt. :) En bra handledare verkar jag ha också. Mucho bra. :)


 
 
Ingen bild

Egirl

25 januari 2010 17:34

Var praktisear du nu då?

 
Paula

Paula

25 januari 2010 17:43

Egirl, på stadvikens vc.

http://lso.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eija

25 januari 2010 18:27

Jag har bara hört bra om dem, så du har nog kommit till ett bra ställe. Hur länge ska du vara där??

 
Ingen bild

Egirl

25 januari 2010 19:05

Åååh dar har jag också praktiserat. Jag hade Marie-Louise Eitzenberger som handledare... eller vad hon nu hette i efternamn?!?!:-) Tyckte den praktiken var en av de bättre, lärde mig otroligt mycket där!

 
Paula

Paula

25 januari 2010 20:50

Eija, jag ska vara där 120 timmar fördelat på 4 veckor.

Egirl, men woo, henne har jag med, hon verkar vara skitbra. :)

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards