Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

LSO/ Ett leende.

Av Paula - 18 oktober 2010 17:00

Nu tänker jag erkänna, för alla ni 3 stycken som läser att jag minsann har vandrat lite vilse in i ett rosa moln... (har jag tur så hittar jag inte ut därifrån...) ;)


JAG. <--- eviga singeln.

Är inte längre det.


JAG, har på nåt oerhört märkligt sätt och vis hittat (blivit hittad av?) en supergo och fin kille som just nu får mig att bara le.

Jag har faktiskt inte en susning om när eller hur jag släppte ner guarden, men jag har insett att det är en smula försent att tänka på reträtt nu. Jag vill inte ens fly. Den känslan har blivit utbytt mot en bättre känsla. Ett slags lugn. (och sjukt extrem glädje).


Jag är fruktansvärt glad, och jag tänker tillåta mig själv att vara så glad. Jag förtjänar också att vara glad. Faktiskt.


Jag gillar honom. Det gör jag. (och jag fortsätter att le.)

 
 
Ingen bild

Egirl

18 oktober 2010 18:01

MEN så glad jag blev av att läsa din blogg nu... Underbart!! Du kanske inte vill nämna mer än vad du gjort, vilket ju är förståeligt? Men oj vad jag undrar nyfiket vem denna prins är och HUR träffades ni? *fniss* :-)

Paula

18 oktober 2010 20:06

Hi hi, men jooo. :) Nä, vet ju inte riktigt om herrn i fråga vill vara så synlig på min blogg. Men du får nog veta, på nåt sätt. *ler*

 
Ingen bild

en av dina tre läsare ;-)

18 oktober 2010 19:20

Tycker du är värd att vara på ett rosa moln :-)

Har råkat halka in på din blogg via bloggkartan och brukar läsa då och då, du verkar vara en duktig tjej som tar väl hand om dina barn och studerar samtidigt. Det är minsann inte lätt, det vet jag av egen erfarenhet! Lycka till med flytt, barn, skola & kärleken :-)

Paula

18 oktober 2010 20:04

Tack tack, alltid kul med anonyma bloggläsare. :) Och tack igen, det kommer säkert gå bra, magkänslan säger så.

 
Ingen bild

Dante

18 oktober 2010 21:36

Åh jävlar vad härligt!! NJUT!

Paula

18 oktober 2010 22:38

Tack, jag njuter. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards