Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Paula - 29 augusti 2011 18:53

Jag skulle vara hurtig idag efter jobbet. Så jag drog till badhuset, simmade 40 längder och tog en skön bastu. Hade igentligen tänkt en löprunda, men har sån träningsvärk, då är simning skonsamt. Sen var det ganska lattjo att stå där i duschen och tänka att "nu kanske jag aldrig mer behöver skämmas ihjäl för min mage när jag visar mig naken"... Skön tanke. :) 


Nåja, hursom. Jag skulle cykla till raring efter simningen. Är ju min "raring-vecka", dvs när jag inte har barn är vi hemma hos honom för att slippa bara nöta på mitt hem. Och jag gillar det, visst, det blir ett litet kappsäcksliv, men helt klart värt det så man inte känner sig låst i sitt eget hem jämt. Omväxling förnöjer, och här finns både skönare soffa, skönare säng och större och BÄTTRE tv. :D 


Ja just det, himlen öppnade sig återigen när jag cyklade, så jag var ungefär lika blöt när jag cyklade hit, som jag var i bassängen... Jättekul. Har fan regnat i flera veckor nu, kan det ge sig nån gång??!! Nåja, var skönt att byta om till torra mjukisbrallor och en skjorta jag fyndat i garderoben. MYS. 


Imogon är det en vecka kvar. 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards