Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Paula - 3 januari 2015 18:28

Ja, jag har varit och kommer alltid vara en looser...

Iaf när det kommer till spel.

Igår kom jag på delad sista plats i frågesport. Delade sista platsen med min 12-åring. (Samma unge som dessutom nu visar sig vara bättre i ett snowboardspel på ps3).

När jag var liten, förlorade jag i allt mot min Bror J. (Ok, jag förlorar än idag om vi spelar något, vad som helst).

Och idag var vi och bowlade. Jag kom på en knapp 3:dje plats, slagen av 12-åringen som kom på delad FÖRSTA plats! Var knappt så jag slog 9-åringen...

Och finnen i mig blir sur och jag misstänker en slag komplott som innehåller gemensamt fusk av alla som är bättre... ;)

Jag är ju van att förlora mot min bror, men hur ska jag tackla att jag är en looser när han inte är med?

Nä, dom har säkert fuskat.

Nåja, i bastun vinner dom inte, där är jag ohotad vinnare som sitter kvar längst och den som öser mest. Det kan ingen ta ifrån mig. Moaha!!

Dags att gå och dra igång bastun med andra ord. Payback! :)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards