Liten, söt, ond...

Alla inlägg den 10 september 2019

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan.

Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2km rodd som uppvärmning, sen 6 km intervaller på löpbandet och avslutade med ryggövningar och stretch. Thor var hemma med sin underbara barnvakt. Så skönt med egentid!

Fick höra idag också att maken kommer hem imorgon tidigare än han tänkt. Jaha. Sedär. Det innebär att jag kanske inte behöver göra allt själv. Men jag vet hur det är, han kommer hem. Han packar upp, går igenom 2 veckors post. Sen ska han sortera sopor och eventuellt åka och handla. Så brukar det se ut när han kommer hem.

Ja ja, jag har då planerat en shopping/fikasväng med Thor på stan imorgon. Han behöver nya pyjamasar. Och vantar inför hösten/vintern. Och på torsdag ska jag skjutsa min mamma till läkaren 50 mil bort. Det blir skönt att komma hemifrån lite. :)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards