Liten, söt, ond...

Alla inlägg under februari 2008

Av Paula - 16 februari 2008 13:25

Ja jisses. Nu har jag kommit hem från en skridskotur på isen i norra hamn. Och ja, jag såg några praktvurpor, men jg var INTE en av dom som utförde dom. Nog för att det var NÄRA några gånger. Flaxade till med armarna som en fågelskrämma, men jag höll mig upprättstående. *stolt*

Däremot så var jag nära att vända efter 2 minuter redan, för tekniken fanns inte och jag kände mig som bambi på hal is. Men efter omsnörning av skrillerna så kom tekninken igång och det gick rätt bra. Förutom i slutet då, när benen var totalt utmattade av detta nya påhitt, då var det lite stapplande variant av åkningen. Kände mig lite omodern också med mina 20 år gamla Canadien på fötterna när man blev omswischad av 30 åriga "hunkar" med 2008 års senaste långfärdsskidskor. Jävla prylbögar... *avis* Hi hi.

Nåja, sen när jag satte mig  bilen igen, då insåg jag nackdelen med manuell växellåda, fan, det var ju tungt att trampa ner kopplingen, månntro om man var lite trött i benen. *asg*

Nä, nu blir det dusch och sen ut på viften. Puss på er.

Av Paula - 16 februari 2008 10:17

Snacka om att jag har sovit. Somnade till tv:n i soffan kring 23 igår, och sov till 10 idag, och då var det nå sånt där spelbajsprogram på tv:n. 11 timmar alltså. Jisses vad skönt.

Tyvärr har ögat blivit värre igen... *less* Jag är alltså kvinna och jag har inte använt smink på 3 över 2 veckor, liiiite jobbigt. Nåja, just nu skiter jag i det.


Igår var jag och åkte skidor, på isen, och nu har jag ont i en massa muskler. *skönt* Dock måste jag lämna in skidorna på vallning, dom mådde inte bra av isen, den var så hård och spårig.


Idag tror jag att jag ska prova skridskor, på isvägen i norra hamn, det var typ flera år sen jag hade på mig dom. :-) Och dom är typ apgamla, brorsan har haft dom när han var liten, och med tanke på att dom är lagom åt mig så kanske brorsan var typ 10 år när han hade så små fötter. *flina* Dom är alltså typ 20 år. Men dom funkar ju. Tror dom är nyslipade också. Måste nog kolla upp det innan jag far ut med dom.


Nä, nu blir det frukost. Ha en trevlig morgon!! Puss!

Av Paula - 15 februari 2008 21:53

Kvällens ställningstagande: Ska jag ligga med huvudet till vänster eller höger i soffan?? Har hittills provat dom bägge, men har svårt att bestämma mig.

Tror det blir vänster nu.


För övrigt, saknar Saga och hennes "utväxt". ;-)

Ha en trevlig kväll gott folk, jag ska gå och grotta ner mig i soffan igen. Lovar att vara pigg och alert hela dagen imorgon.

Av Paula - 15 februari 2008 13:11

Mmm, nu är lägenheten tom, endast jag här. Helt ensam. Hade så många planer, så många saker jag skulle göra... Men finns ingen ork.

Jag ska S-O-V-A!! Jag ska sova, för nu finns inga måsten, nu finns ingen som väcker mig. Sen ska jag bada, länge, bara slappna av. Sen, ska jag sova lite till. :-)

Shit så skönt.

Av Paula - 14 februari 2008 22:10

Jepp, dagen till ära så blev det hockeykväll! Fick en Luleåhockey-tröja av A, och sen blev det kolla hockey i soffan. :-)


Och trots min utstyrsel, så kunde inte Luleå se till att vinna... *suck*


Det började ju såååå bra, men sen gick det åt helvete...


Men jag är nöjd ändå!! Jag är DUBBELT nöjd. *flina*





Hoppas att ni hade en lika bra kväll som jag. ;-)

Av Paula - 14 februari 2008 14:49

Satt och glodde igenom Kurirens Alla-hjärtans-dag-hälsningar, i hopp om att hitta nåt till mig...


Hittade denna:

P.
du är den enda jag någonsin älskat...


Den måste ju vara till mig! Eller?? *ironi* ;-)

Av Paula - 14 februari 2008 10:01

Har lagt upp ett klipp med guldklimpen på youtube, Alla hjärtans dag till ära. *ler*

Vi önskar ALLA en supernice alla hjärtans dag!! Puss och kram på er!!


Av Paula - 13 februari 2008 20:14

Wohoooooo!!! Snacka om att jag håller på att bli frisk på riktigt. (Ok, inte i huvudet, men annars) Har gått på som en Duracellkanin på speed här hemma. Först var det ju prommis, sen fick jag nå tokryck och sorterade Jennifers garderob, sen gick jag vidare in i mitt sovrum och sorterade ALLA mina kläder. Det blev vikning och rensning så det stod härliga till. Och jag tror aldrig jag har haft sån ordning! *asg* (För dom som är intresserade så kan jag berätta att jag har till och med rensat bort DILDON!!! Den var ändå inget att ha, föredrar äkta vara...) Ha ha ha.

Och i vanliga fall kör jag med filosofin: Det som är bakom garderobsdörrarna syns inte, alltså kan det bara tryckas in grejer hur som helst där... *ler* Men nu är alla byxor upphängda, alla tröjor likaså. Skumt. :-)


Och nu gott folk, är det bara 40 minuter kvar till Greys Anatomy!! Jiiihhaaaaa, så jag har längtat!!


Puss på er!!

Kul

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards