Liten, söt, ond...

Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

LSO/ Innebär detta att ett ÖGA klassas som viktigt??

Av Paula - 5 februari 2008 13:28

Ja, som alla vet vid detta laget så smetade jag in mitt öga med ansiktskräm förra veckan. (inte att rekommendera)

Hur som helst. Jag fick superfina ögondroppar av A (tack tack), och det kändes som att nu blir detta bra... INTE. Ögat har blivit ännu rödare, så jag ringde till vårdcentralen, och tänkte att om jag har TUR, så kanske jag får tid imorgon. (För alla akuttider för dagen brukar gå åt under den första kvarten dom har öppet telefonen) Så nu ringde hon då upp, klockan 13.15, och ville att jag skulle komma in 14.30 *förstummad* Vad i??? Jag var liksom tvungen att köra en följdfråga i stil med: Alltså, menar du typ nu om en timme?? *pucko* Jopp, det menade hon.

Alltså kan man då tro nu att mitt öga kanske är rätt viktigt??!! Ja, jag har ju 2, men hade ju vart trist om det ena slutar funka. Eller, så kanske dom hade superlite att göra där borta? Ja, vad vet jag...


Annars har jag bokat in min bil på verkstan nästa vecka, och har även bokat tid för besiktning. *duktig* Synd bara att man kommer att bli apfattig... Nåja, man överlever säkert, kanske. Får väl hoppas att dom fixar bilen nu då, och att den går igenom besiktningen.

 
 
Ingen bild

maria du vet i pite

6 februari 2008 00:56

Ja, dom vill väl att du ska kunna se dom så mkt bättre....*rödluvan hälsar*
huja nu är det sent...vet inte vad jag skriver längre. MÅSTE lägga mig nu!!!

 
Paula

Paula

6 februari 2008 10:00

He he, ja precis. :-) Gå och lägg dig och bli frisk! *kommenderar* :-)

http://lso.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 6 november 2019 22:03

Ok. Till att börja med: livet känns så mycket bättre. Jag har börjat KBT, detta pga min låga tolerans för stress sen min ?gå in i väggen?- episod. Och min låga självkänsla. Och det har hjälpt! Bara att inse hur knasigt man tänker när man har låg ...

Av Paula - 17 september 2019 23:16

Jag har tagit en paus från FB. Av flera anledningar: Det tar för mycket tid, och man sitter jämt där och dumglor. Jag gör för många inlägg, och detta tror jag bidrar till att min make ?följer? mig där, och då anser sig uppdaterad och inte beh...

Av Paula - 10 september 2019 21:52

Jag är så glad att jag kommit igång ordentligt med träningen. Jag mår så gott av det. Under sommaren har det blivit 3 pass i veckan, men nu när jag har varit ensam har jag bara mäktat med 2 pass i veckan. Idag var det nypremiär på gymmet. Körde 2...

Av Paula - 8 september 2019 22:26

Ok, sen mitt förra inlägg har det bara varit en kamp för att klara vardagen. Ensam med en 8-månaders bebis, 2 hundar, ett hus och en kommunal budget att knåpa ihop. Och lägg därtill att bebisen håller på att skaffa en till tand och INTE sovit hela nä...

Av Paula - 1 september 2019 22:21

Länge sen sist! Jag har prioriterat familjelivet och semester. Sommaren började rätt knackigt. Det var en omställning för oss båda att bägge var hemma samtidigt. Jag tyckte väl att han skulle kliva fram och ta ansvar, och han tyckte säkert att ja...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards